ZAŠTO OVAJ TRENING?

Istraživanja pokazuju da 14% klijenata biva nezadovoljno našim proizvodima ili uslugama, a čak 68% prestane da sarađuje sa nama zbog činjenice da su nezadovoljni tretmanom koji dobijaju. Želite li da predupredite ovakve ili slične situacije sa vašim klijentima? Hajde da zajednički sagledamo šta je to briga o vašim klijentima i može li se podići na još viši nivo, a sa ciljem podizanja njihove lojalnosti ka vašem proizvodu/usluzi.

 

ŠTA RADIMO NA OVOM TRENINGU?

Bavimo se ključnim kompetencijama neophodnim za kvalitetan rad sa klijentima, od strpljivosti, preko veština uveravanja, upravljanja konfliktima pa sve do empatije sa klijentom.  Svakako, kroz poznavanje proizvoda ili usluge u cilju fokusiranja na rezultat.

Predavači:

Metodologija rada:

Trening pokriva najvažnije poslovne oblasti
  • Šta je pregovaranje u prodaji?
  • Pregovarački kontekst
  • Pregovaračke prodajne strategije
  • Analitičke veštine u pregovaranju
  • Komunikacija u prodajnom pregovaranju
  • Neverbalno pregovaranje
  • Kada ne pregovaramo?
  • Donošenje pravilnih prodajnih odluka
  • BATNA
  • ZOPA
  • Win-win koncept u prodajnom pregovaranju
Kako radimo?

Interaktivno, kroz:

  • Testove znanja
  • Studije slučaja
  • Vežbe, simulacije i igre uloga (role-plays)
  • Ankete i istraživanja real-time (gde to tehničke mogućnosti dozvoljavaju)
  • Vešto vođene diskusije
  • Izlazne dokumente, zaključke i individualne planovima.
Sertifikat

Po završetku treninga, dostavljamo Vam evaluaciju sa preporukama za dalje usavršavanje grupe ili pojedinačnih učesnika programa.

Polaznici koji završe program stiču:

  • Materijale za dalji rad i usavršavanje.
  • Sertifikat koji dodeljuje Beezy edu lab d.o.o.

Prijavite se na program:

Pravno lice






Fizičko lice





Ciljna grupa: komercijalni sektor, sektor nabavke, sektor marketinga

Trajanje treninga: 1 ili 2 dana

Teme prilagođene stepenu znanja polaznika

Preuzmite katalog:
Programi iz ove oblast: