Ovaj trening je moguće izvesti kao otvoreni ili in-house, online ili u učionici, kao i u blended formi, tj.kombinacijom F2F i online.

 

Cilj treninga:

Odrediti specifične korake prodaje relevatne za poslovnu organizaciju i korišćenjem konkretnih poslovnih situacija približiti iste učesnicima.

 

Ishod treninga:

Učesnik razume smisao sistematičnog pristupa prodaji, važnost disciplinovane rutine radnji neophodnih za postizanje prodajnih ciljeva i ne manje važno, dobija rešenja koja mu pomažu da lakše dođe do rešenja i rezultata. Povećanje samopouzdanja u procesu prodaje.

 

Ciljna grupa:

Zaposleni u komercijalnom sektoru, naročito članovi prodajnih timova.

Predavači:

Metodologija rada:

Trening pokriva najvažnije poslovne oblasti
  • Definicija i ciljevi prodaje
  • Osnovni koraci prodaje
  • Priprema za prodaju
  • Prodajni kontekst:
  • KAKTUS (Kupac, Asortiman, Konkurencija, Uslovi, Scenario prodaje)
  • Upravljanje primedbama kupca
  • Konsultativna prodaja
  • Zaključivanje prodaje
Kako radimo?

Interaktivno, kroz:

  • Studije slučaja
  • Vežbe, simulacije i igre uloga (role-plays)
  • Ankete i istraživanja real-time
  • Kratke edukativne filmove
  • Vešto vođene diskusije
  • Izlazne dokumente, zaključke i individualne razvojne planove.
Sertifikat

Po završetku treninga, dostavljamo Vam evaluaciju sa preporukama za dalje usavršavanje grupe ili pojedinačnih učesnika programa.

Polaznici koji završe program stiču:

  • Materijale za dalji rad i usavršavanje.
  • Sertifikat koji dodeljuje Beezy edu lab d.o.o.

Prijavite se na program:

Pravno lice






    Fizičko lice





      Ciljna grupa: komercijalni sektor, sektor nabavke, sektor marketinga, sektor brige o klijentu, opšte Službe, administratori

      Trajanje treninga: 1 dan

      Teme prilagođene stepenu znanja polaznika

      Preuzmite katalog:
      Programi iz ove oblast: