Krizna komunikacija
Jedna od ključnih veština menadžmenta je komunikacija. Komunikacija u krizi ima naglašen značaj iz više aspekata i stoga je u ovom kontekstu sagledavamo sa posebnim fokusom.
Komunikacija zahteva planiranje, način na koji smo kriznu komunikaciju osmislili, dogovorili i „istrenirali“ pre krize, u velikoj meri odrediti uspešnost strategije komunikacije u toku njenog trajanja.
Postavljanje okvira internih i eksternih komunikacija, formiranje i obučavanje kriznog tima, određivanje ključnih stajkholdera i prioriteta u komunikaciji tokom krize, kreiranje ključnih poruka, komunikacija sa medijima, kao i specifičnosti komunikacije putem društvenih mreža, oblasti su koje ovaj program pokriva.
Po okončanju krize, koja je uloga komunikacije i kako da se na pravi način očuva reputacija organizacije, dodatna su pitanja kojima ćemo se pozabaviti.
Program je kreiran sa idejom da pruži odgovore, primenljive alate i konkretne savete u svim kriznim situacijama. Modul Krizne komunikacije delimično pokriva i aktuelnu krizu izazvanu pojavom COVID-19. Program, uz primere iz svetske i domaće prakse, obrazlaže konkretna rešenja kako da se kriza na što efikasniji način savlada, posledice krize ublaže i osigura dalji razvoj organizacije kroz kvalitetnu komunikaciju.
Predavači:
Metodologija rada:
Trening pokriva najvažnije poslovne oblasti
- Rizici i krize: niko nije imun!
- Planiranje kriznih komunikacija
- Strategije i taktike kriznih komunikacija
- Čuvanje reputacije: komunikacija nakon krize
Kako radimo?
Interaktivno, kroz:
- Testove znanja
- Studije slučaja
- Vežbe, simulacije i igre uloga (role-plays)
- Vešto vođene diskusije
Sertifikat
Po završetku treninga, dostavljamo Vam evaluaciju sa preporukama za dalje usavršavanje grupe ili pojedinačnih učesnika programa.
Polaznici koji završe program stiču:
- Materijale za dalji rad i usavršavanje.
- Sertifikat koji dodeljuje Beezy edu lab d.o.o.