Zašto ovaj trening?
Prodaja je veština koja se može tumačiti kao „tehnička“, „hard“ veština, a ipak, u četvrtoj industrijskoj revoluciji, potkrepljena izuzetnim alatima, platformama, veštačkom inteligencijom i potpuno digitalizovana, smatramo da u sebi sadrži mnogo toga što mašina ne može da umesto čoveka uradi, pa je posmatramo i iz ugla međuljudske veštine. Prodaja na tradicionalni način ima svoj ekosistem koji se sastoji od pravila, redosleda radnji, uputstava i uzansi koje postavljamo u kontekst odnosa prodavac-kupac u digitalnom dobu. Spojiti digitalnu i tradicionalnu prodaju stoga je intrigantno, zar ne?
Šta radimo na ovom treningu?
Osnove prodaje – krećemo od pripreme za prodajni sastanak, shvatanje konteksta u kome se proces dešava, ulazimo u ulogu kupca, sastavljamo relevantnu ponudu u kojoj osim karakteristika proizvoda ili usluge prioritet dajemo koristima za kupca, očekujemo da neće kupiti „iz prve“, već će imati primedbe koje ćemo na treningu anticipirati i dati moguća rešenja. Sve ovo radimo kroz primere iz bogate prakse trenera i kroz prodajne situacije u kojima se vaša organizacija i vaša prodajna sila nalazi.
Predavači:
Metodologija rada:
Trening pokriva najvažnije poslovne oblasti
- Definicija i ciljevi prodaje
- Osnovni koraci prodaje
- Priprema za prodaju
- Prodajni kontekst:
- KAKTUS (Kupac, Asortiman, Konkurencija, Uslovi, Scenario prodaje)
- Upravljanje primedbama kupca
- Konsultativna prodaja
- Zaključivanje prodaje
Kako radimo?
Interaktivno, kroz:
- Testove znanja
- Studije slučaja
- Vežbe, simulacije i igre uloga (role-plays)
- Ankete i istraživanja real-time (gde to tehničke mogućnosti dozvoljavaju)
- Vešto vođene diskusije
- Izlazne dokumente, zaključke i individualne planovima.
Sertifikat
Po završetku treninga, dostavljamo Vam evaluaciju sa preporukama za dalje usavršavanje grupe ili pojedinačnih učesnika programa.
Polaznici koji završe program stiču:
- Materijale za dalji rad i usavršavanje.
- Sertifikat koji dodeljuje Beezy edu lab d.o.o.