Komunikacija u poslovnom kontekstu podrazumeva korišćenje različitih tehnika i poštovanje pravila i standarda profesionalnog ponašanja u poslovnom svetu. Unapredite veštine komunikacije Vaših zaposlenih kroz učenje o različitim tehnikama verbalne i neverbalne komunikacije, uz poštovanje međunarodnog poslovnog protokola.
Trening je namenjen najvišem i srednjem nivou menadžmenata svih tipova organizacija iz korporativnog, javnog i neprofitnog sektora. Unapređenje veštine komunikacije i tehnika poslovne komunikacije, uz razumevanje pravila međunarodnog poslovnog protokola vodi jačanju kapaciteta za adekvatno eksterno i interno komuniciranje zaposlenih.
Trening se realizuje kroz predavanja i interaktivnu diskusiju, uz analizu primera dobre i loše prakse, rešavanje konkretnih zadataka u grupama i igru uloga koje se polaznicima zadaju.
Predavači:
Metodologija rada:
Trening pokriva najvažnije poslovne oblasti
- Poslovna komunikacija kao osnov identiteta, imidža i reputacije organizacije
- Proces poslovne komunikacije i prevazilaženje prepreka uspešnoj komunikaciji
- Tehnike verbalne komunikacije
- Tehnike neverbalne komunikacije i profesionalni imidž
- Asertivna komunikacija
- Osnovna načela poslovnog protokola
- Vođenje poslovnog razgovora
- Tehnike uspešnog javnog nastupa
Kako radimo?
Interaktivno, kroz:
- Testove znanja
- Studije slučaja
- Vežbe, simulacije i igre uloga (role-plays)
- Ankete i istraživanja real-time (gde to tehničke mogućnosti dozvoljavaju)
- Vešto vođene diskusije
- Izlazne dokumente, zaključke i individualne planovima.
Sertifikat
Po završetku treninga, dostavljamo Vam evaluaciju sa preporukama za dalje usavršavanje grupe ili pojedinačnih učesnika programa.
Učesnici koji završe program stiču:
- Materijale za dalji rad i usavršavanje.
- Sertifikat koji dodeljuje Beezy edu lab d.o.o.