ZAŠTO OVAJ TRENING?
Category Management dokazano u praksi povećava profitabilnost trgovinskih firmi kroz reorganizaciju tri ključna sektora: nabavke, prodaje i marketinga.
Upravljanje kategorijama proizvoda direktno utiče na održivost poslovanja jedne trgovinske firme, stoga se na ovom treningu bavimo upravo ovim konceptom.
ŠTA RADIMO NA OVOM TRENINGU?
Prolazimo kroz osnovne korake marketinga proizvoda kroz stvaranje kategorija, dajemo primenjiva rešenja, ukazujemo na moguće probleme ali i sve prednosti koje nosi ovaj vid organizovanja trgovinske poslovne organizacije.
Predavači:
Metodologija rada:
Trening pokriva najvažnije poslovne oblasti
- Klasičan pristup strukturi organizacije trgovinskih preduzeća
- Potreba i neophodnost za novim tipom organizacije – Category Management
- Category Management u funkciji stvaranja nove
- organizacije i kadrova
- Definicija i značaj Category Management-a
- Strategijski proces Category Management-a
- Definisanje kategorija i potrošačka percepcija asortimana
- Upravljanje odnosima sa dobavljačima
- Jačanje lojalnosti kupaca kao odgovor na uvođenje
- Category Management-a
- Pojam i uvođenje Category Captains-a (kapetana kategorije)
- Tehnike i alati
- Uvođenje planograma u maloprodajni softver i objekte
- Category Management u domaćim kompanijama danas
Kako radimo?
Interaktivno, kroz:
- Testove znanja
- Studije slučaja
- Vežbe, simulacije i igre uloga (role-plays)
- Ankete i istraživanja real-time (gde to tehničke mogućnosti dozvoljavaju)
- Vešto vođene diskusije
- Izlazne dokumente, zaključke i individualne planovima.
Sertifikat
Po završetku treninga, dostavljamo Vam evaluaciju sa preporukama za dalje usavršavanje grupe ili pojedinačnih učesnika programa.
Učesnici koji završe program stiču:
- Materijale za dalji rad i usavršavanje.
- Sertifikat koji dodeljuje Beezy edu lab d.o.o.