Marketing je poslovna disciplina visokog značaja za organizacije u tržišnoj privredi, posebno u savremenim uslovima globalizacije i intenzivne konkurencije. Fokus treninga je na osnovnim konceptima marketinga, alatima, instrumentima na kojima počiva i njihovoj primeni, kao i primeni marketinga u svakodnevnom poslovanju. S obzirom na rastući značaj discipline, postavljamo marketing u prvi plan poslovnih aktivnosti, dovodimo u vezu marketing koncepte i strategiju, a polazna i završna tačka jesu potrošači.
Treninzi iz Marketinga su namenjeni zaposlenima u komercijalnim, prodajnim, marketing timovima kao i sektorima nabavke i logistike. Za treninge vođenja marketing timova, ciljna grupa su menadžeri i direktori timova. Učesnici mogu biti potpuni početnici u aktivnosti marketinga, ali i profesionalci u bilo kojoj privrednoj grani, institutima, obrazovnim institucijama, međunarodnim organizacijama, NGO, sportskim udruženjima i organizacijama.
Trening se zasniva na teorijskom konceptu marketinga, ali je fokusiran na praktične poslovne situacije, a kroz studije slučaja, praktične vežbe i radionice učesnici dobijaju set alata i dokumenata za svakodnevni rad.
Kroz trening, učesnici će imati priliku da savladaju osnove marketinga, ključne koncepte, prepoznaju i primene elemente marketing miksa, nauče kako da vode prodajne timove i na koji način da izgrade lojalne kupce.
Predavači:
Metodologija rada:
Trening pokriva najvažnije poslovne oblasti
- Marketing je biznis – biznis je marketing
- Marketing planiranje – istraživanjem u kontekstu i razvojem proizvoda/usluge do dodatne vrednosti (model ISKRA)
- Integrisani marketing u kontekstu poslovne organizacije
- Marketing mix u praksi – Studije slučaja
- Digitalni marketing – ključni kanali savremene marketing komunikacije
- Marketing komjuniti i marketing influens
- Životni ciklus proizvoda ili usluge
- Lojalnost i održivost proizvoda ili usluge za rukovodioce marketing timova – Upravljanje visokoefekikasnim marketing timovima
Kako radimo?
Interaktivno, kroz:
- Testove znanja
- Studije slučaja
- Vežbe, simulacije i igre uloga (role-plays)
- Ankete i istraživanja real-time (gde to tehničke mogućnosti dozvoljavaju)
- Vešto vođene diskusije
- Izlazne dokumente, zaključke i individualne planovima.
Sertifikat
Po završetku treninga, dostavljamo Vam evaluaciju sa preporukama za dalje usavršavanje grupe ili pojedinačnih učesnika programa.
Učesnici koji završe program stiču:
- Materijale za dalji rad i usavršavanje.
- Sertifikat koji dodeljuje Beezy edu lab d.o.o.