ZAŠTO OVAJ TRENING?
Marketing percipiran kao reklama stvara nedoumice u razmišljanjima zaposlenih u ne-marketing sektorima u poslovnim organizacijama. Šta li to Marketing uopšte radi osim što „pušta reklame“ i pravi Reklamni materijal? Želja nam je da na ovom treningu pojasnimo ulogu marketinga kao „biznis integratora“, kako svrhe poslovanja jedne organizacije, tako i shvatimo šta je to uticaj marketinga kako na poslovnu organizaciju, tako i na poslovno okruženje, i na kraju, a najvažnije, na klijenta koji našu uslugu/proizvod koristi.
ŠTA RADIMO NA OVOM TRENINGU?
Kroz konkretne primere iz industrije učesnika i primerima iz njihove kompanije dajemo jasnu sliku čime se marketing bavi, koja je njegova svrha i najvažnije, šta je njegova međuzavisnost sa sektorom u kome konkretan učesnik programa radi. Želja nam je da učesnici na ovom treningu dobiju veću dozu razumevanja vrednosti marketinga: kako upotrebne, tako i dodatne vrednosti koju marketing za poslovnu organizaciju stvara.
Predavači:
Metodologija rada:
Trening pokriva najvažnije poslovne oblasti
- Definicija i ciljevi marketinga
- Osnove marketing miksa
- Proizvod, Cena, Distribucija, Promocija
- Segmentacija tržišta
- Targetiranje ciljne grupe
- Pozicioniranje proizvoda/usluge
- Kanali komunikacije
- Studije slučaja: Primeri dobre prakse iz industrije učesnika treninga
Kako radimo?
Interaktivno, kroz:
- Testove znanja
- Studije slučaja
- Vežbe, simulacije i igre uloga (role-plays)
- Ankete i istraživanja real-time (gde to tehničke mogućnosti dozvoljavaju)
- Vešto vođene diskusije
- Izlazne dokumente, zaključke i individualne planovima.
Sertifikat
Po završetku treninga, dostavljamo Vam evaluaciju sa preporukama za dalje usavršavanje grupe ili pojedinačnih učesnika programa.
Učesnici koji završe program stiču:
- Materijale za dalji rad i usavršavanje.
- Sertifikat koji dodeljuje Beezy edu lab d.o.o.