ZAŠTO OVAJ TRENING?

 

Uspešna poslovna organizacija shvata razliku između slučajnosti i namere da se uspe. I stoga, one organizacije koje marketing plan znaju da inkorporiraju u Strategijski i Operativni plan svoje poslovanje, ali i da deriviraju detaljan i relevantan Marketing plan na osnovu SP i OP inputa, jesu one koje će ostvariti dugoročnu održivost poslovanja, kako kroz snagu brendiova i proizvoda, tako i kroz povećanje profitabilnosti opšteg poslovanja.

 

ŠTA RADIMO NA OVOM TRENINGU?

 

Kroz praktične primere iz industrije učesnika treninga detaljno prolazimo kroz sve vrste planova relevantne za kako marketinški nastup na tržištu, tako i unikatnost i održivost brendova i proizvoda i njihove profitabilnosti. Taktičke planove inkorporiramo u Operativne i Strateške, sinergizujemo taktičke napore prodaje, logistike, proizvodnje, finansija sa „bottom line“ profitabilnošću poslovne organizacije. I sve to kroz praktičan rad učesnika, gde nakon izrade plana sledi prezentacija „boardu“ direktora koji plan kritički sagledavaju i proveravaju znanje učesnika kroz pitanja relevantna za praktičnu primenu planova koje su napisali.

Predavači:

Metodologija rada:

Trening pokriva najvažnije poslovne oblasti
  • Važnost planiranja u marketingu
  • Marketing sektor kao „lokomotiva“ planiranja u poslovnoj organizaciji
  • Šira slika – usklađivanje Marketing plana sa OP I SP
  • Usklađivanje Marketing planiranja sa aktivnostima drugih sektora u organizaciji
  • Priprema prezentacije plana
  • Prezentovanje plana
  • Komentari i sugestije „boarda“ za poboljšanje plana
Kako radimo?

Interaktivno, kroz:

  • Testove znanja
  • Studije slučaja
  • Vežbe, simulacije i igre uloga (role-plays)
  • Ankete i istraživanja real-time (gde to tehničke mogućnosti dozvoljavaju)
  • Vešto vođene diskusije
  • Izlazne dokumente, zaključke i individualne planovima.
Sertifikat

Po završetku treninga, dostavljamo Vam evaluaciju sa preporukama za dalje usavršavanje grupe ili pojedinačnih učesnika programa.

 

Učesnici koji završe program stiču:

  • Materijale za dalji rad i usavršavanje.
  • Sertifikat koji dodeljuje Beezy edu lab d.o.o.

Prijavite se na program:

Pravno lice






    Fizičko lice





      Ciljna grupa: zaposleni u sektoru marketinga, prilagođeno nivoima (izvršilac/menadžer/direktor)

      Trajanje treninga: 1 ili 2 dana

      Teme prilagođene stepenu znanja učesnika

      Preuzmite katalog:
      Programi iz ove oblast: