Ovaj trening je moguće izvesti kao otvoreni ili in-house, online ili u učionici, kao i u blended formi, tj.kombinacijom F2F i online.
Cilj treninga:
Osvestiti važnost Emocionalne inteligencije kod lidera i važnost stvaranje sinergije između EI i generičke inteligencije u cilju efektivnog liderstva.
Ishod treninga:
Učesnik ima pravilan pristup rešavanju problema kupca, sa fokusom na razumevanje njegovih potreba i traganjem i postizanjem win-win situacija. Podizanje nivoa empatije u poslovnim odnosima.
Ciljne grupe:
Menadžeri srednjeg i višeg nivoa. U zavisnosti od hijerarhijskog nivoa u organizaciji i iskustva učesnika, trening se prilagođava ciljnoj grupi.
Predavači:
Metodologija rada:
Trening pokriva najvažnije poslovne oblasti
- Šta je Emocionalna Inteligencija i zašto je važna?
- Daniel Goleman o EI
- Domeni EI
- Samosvesnost
- Upravljanje sopstvenim reakcijama
- Empatija i liderstvo – gde je granica?
- Kvalitetni društveni odnosi u poslovnom okruženju
- EI u odnosima generacija unutar poslovne organizacije
- Fokusiranost i odbrana od distrakcija kao EI vrlina u poslovnim okvirima
Kako radimo?
Interaktivno, kroz:
- Studije slučaja
- Vežbe, simulacije i igre uloga (role-plays)
- Ankete i istraživanja real-time
- Kratke edukativne filmove
- Vešto vođene diskusije
- Izlazne dokumente, zaključke i individualne razvojne planove.
Sertifikat
Po završetku treninga, dostavljamo Vam evaluaciju sa preporukama za dalje usavršavanje grupe ili pojedinačnih učesnika programa.
Učesnici koji završe program stiču:
- Materijale za dalji rad i usavršavanje.
- Sertifikat koji dodeljuje Beezy edu lab d.o.o.