Ovaj trening je moguće izvesti kao otvoreni ili in-house, online ili u učionici, kao i u blended formi, tj.kombinacijom F2F i online.
Cilj treninga:
Obraditi prilagođen koncept User Experience-a, prikladan vrsti kupca/klijenta/korisnika usluga i proizvoda.
Ishod treninga:
Učesnik ima pravilan pristup rešavanju problema kupca, sa fokusom na razumevanje njegovih potreba i traganjem i postizanjem win-win situacija. Podizanje nivoa empatije u poslovnim odnosima.
Ciljne grupe:
Izvršioci, supervizori, menadžeri zaposleni u sektorima prodaje, marketinga i nabavke. U zavisnosti od hijerarhijskog nivoa u organizaciji i iskustva učesnika, trening se prilagođava ciljnoj grupi.
Predavači:
Metodologija rada:
Trening pokriva najvažnije poslovne oblasti
- Šta je Customer Service?
- Strpljivost u radu sa klijentima
- User Experience koncept sa kupcima i korisnicima
- Uveravanje ili ubeđivanje, u čemu je razlika?
- Konflikti sa klijentima
- Rešavanje primedbi klijenata
- Upravljanje očekivanjima naših klijenata
- Vrhunsko poznavanje usluge koju pružamo
Kako radimo?
Interaktivno, kroz:
- Studije slučaja
- Vežbe, simulacije i igre uloga (role-plays)
- Ankete i istraživanja real-time
- Kratke edukativne filmove
- Vešto vođene diskusije
- Izlazne dokumente, zaključke i individualne razvojne planove.
Sertifikat
Po završetku treninga, dostavljamo Vam evaluaciju sa preporukama za dalje usavršavanje grupe ili pojedinačnih učesnika programa.
Polaznici koji završe program stiču:
- Materijale za dalji rad i usavršavanje.
- Sertifikat koji dodeljuje Beezy edu lab d.o.o.