Ovaj trening je moguće izvesti kao otvoreni ili in-house, online ili u učionici, kao i u blended formi, tj.kombinacijom F2F i online.
Cilj treninga:
Odrediti specifične korake prodaje relevatne za poslovnu organizaciju i korišćenjem konkretnih poslovnih situacija približiti iste učesnicima.
Ishod treninga:
Učesnik razume smisao sistematičnog pristupa prodaji, važnost disciplinovane rutine radnji neophodnih za postizanje prodajnih ciljeva i ne manje važno, dobija rešenja koja mu pomažu da lakše dođe do rešenja i rezultata. Povećanje samopouzdanja u procesu prodaje.
Ciljna grupa:
Zaposleni u komercijalnom sektoru, naročito članovi prodajnih timova.
Predavači:
Metodologija rada:
Trening pokriva najvažnije poslovne oblasti
- Definicija i ciljevi prodaje
- Osnovni koraci prodaje
- Priprema za prodaju
- Prodajni kontekst:
- KAKTUS (Kupac, Asortiman, Konkurencija, Uslovi, Scenario prodaje)
- Upravljanje primedbama kupca
- Konsultativna prodaja
- Zaključivanje prodaje
Kako radimo?
Interaktivno, kroz:
- Studije slučaja
- Vežbe, simulacije i igre uloga (role-plays)
- Ankete i istraživanja real-time
- Kratke edukativne filmove
- Vešto vođene diskusije
- Izlazne dokumente, zaključke i individualne razvojne planove.
Sertifikat
Po završetku treninga, dostavljamo Vam evaluaciju sa preporukama za dalje usavršavanje grupe ili pojedinačnih učesnika programa.
Polaznici koji završe program stiču:
- Materijale za dalji rad i usavršavanje.
- Sertifikat koji dodeljuje Beezy edu lab d.o.o.