Ovaj trening je moguće izvesti kao otvoreni ili in-house, online ili u učionici, kao i u blended formi, tj.kombinacijom F2F i online.
Cilj treninga:
Stvaranje povećanog kapaciteta prodajne sile kroz fokusiranje na ključne KPI prodaje (npr.promet,naplata,RUC) kao i načine na koje se do istith na najoptimalniji način dolazi. Definisanje odnosa prema tržištu, kupcima i asortimanu.
Ishod treninga:
Učesnik ima dodatan fokus na metriku kojom prati sposobnost tržišta da apsorbuje, kupca da održivo zaradi na našim proizvodima i uslugama, sa posebnom pažnjom ka mogućnostima asortimana ako se istim pravilno upravlja. Učesnik razume važnost merenja kao i usklađivanje prodajnih parametara sa marketinškom strategijom kompanije.
Ciljna grupa:
Rukovodioci komercijalnog sektora (prodaja,nabavka,marketing) kao i ključni članovi njihovih timova.
Predavači:
Metodologija rada:
Trening pokriva najvažnije poslovne oblasti
- Šta je uticaj prodaje na top i bottom-line rezultate firme?
- Koji su ključni KPI prodaje?
- Metrika prodajnog prometa
- Metrika naplate
- Metrika RUC-a (ili drugog profitnog prodajnog parametra)
- Podizanje prodajnog kapaciteta kroz pravilno upravljanje teritorijom i kupcima
- Podizanje prodajnoog kapaciteta kroz pravilno upravljanje asortimanom
- Podizanje prodajnog kapaciteta kroz pravilno upravljanje prodajnim promocijama
- Kontinuirano usklađivanje prodajnih napora sa marketinškom strategijom
Kako radimo?
Interaktivno, kroz:
- Studije slučaja
- Vežbe, simulacije i igre uloga (role-plays)
- Ankete i istraživanja real-time
- Kratke edukativne filmove
- Vešto vođene diskusije
- Izlazne dokumente, zaključke i individualne razvojne planove.
Sertifikat
Po završetku treninga, dostavljamo Vam evaluaciju sa preporukama za dalje usavršavanje grupe ili pojedinačnih učesnika programa.
Polaznici koji završe program stiču:
- Materijale za dalji rad i usavršavanje.
- Sertifikat koji dodeljuje Beezy edu lab d.o.o.