Ovaj trening je moguće izvesti kao otvoreni ili in-house, online ili u učionici, kao i u blended formi, tj.kombinacijom F2F i online.
Cilj treninga:
Obuhvatiti sve elemente procesa koji zovemo Business Development i ponuditi rešenja i alate za svaki pojedinačni element.
Ishod treninga:
Učesnik razume važnost sistematskog pristupa procesu Business Development-a i dalje se razvija u svakom od elemenata procesa praktično primenjujući predložena rešenja i alate.
Ciljna grupa:
Svi koji razvijaju poslovanje – od komercijalista do Customer Care specijalista, zaposleni u sektorima marketinga, prodaje, nabavke, logistike…
Predavači:
Metodologija rada:
Trening pokriva najvažnije poslovne oblasti
- Strateški pristup poslovanju
- Upravljanje mrežom kontakata (Contact Network Management)
- Upravljanje preporukama
- Upravljanje odnosima sa klijentima
- Komunikacione veštine ključne za razvoj poslovanja
- Pisana komunikacija
- Veštine uveravanja
Kako radimo?
Interaktivno, kroz:
- Studije slučaja
- Vežbe, simulacije i igre uloga (role-plays)
- Ankete i istraživanja real-time
- Kratke edukativne filmove
- Vešto vođene diskusije
- Izlazne dokumente, zaključke i individualne razvojne planove.
Sertifikat
Po završetku treninga, dostavljamo Vam evaluaciju sa preporukama za dalje usavršavanje grupe ili pojedinačnih učesnika programa.
Učesnici koji završe program stiču:
- Materijale za dalji rad i usavršavanje.
- Sertifikat koji dodeljuje Beezy edu lab d.o.o.